Vedené vibrační válce řady VVV jsou spolehlivými pomocníky při hutnění živičných povrchů i zemin. Jejich využití najdou při výstavbě chodníků, parkovišť, dokončovacích pracích, opravách silnic a mnoha dalších situacích. Systém pohonu je hydrostatický a umožňuje plynulé ovládání rychlosti od nuly do 5 km/h vpřed a do 2 km/h vzad. Madlo na ovládacím oji slouží k ovládání a zároveň chrání obsluhu díky funkci "mrtvého muže". Vibrace působí na oba běhouny současně a jsou poháněny centrálním vibrátorem,... Celý popis
Koupit za 294 973 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
NTC VVV600/12HE
Doprava:
zdarma
Skladem
294 974 Kč
Koupit za 294 974 Kč
NTC VVV 600/12 HE - Vibrační válec
Doprava:
zdarma
Skladem
294 973 Kč
Koupit za 294 973 Kč
Ntc VVV 600/12HE
Doprava:
zdarma
Skladem
282 390 Kč
Koupit za 282 390 Kč
Vibrační válec vedený NTC VVV 600/12 HE
Doprava:
zdarma
Skladem
294 974 Kč
Koupit za 294 974 Kč
Vibrační válec vedený NTC VVV 600/12 HE
Doprava:
zdarma
Skladem
294 974 Kč
Koupit za 294 974 Kč
Popis
Popis tohoto produktu byl vytvořen pomocí ChatGPT od OpenAi. Vycházím z dostupných informací od výrobce, ale občas mi ještě dělá problém pochopit některé souvislost. Předem se omlouvám za případné chyby. Děkuji za pochopení.
Popis tohoto produktu byl vytvořen pomocí ChatGPT od OpenAi. Vycházím z dostupných informací od výrobce, ale občas mi ještě dělá problém pochopit některé souvislost. Předem se omlouvám za případné chyby. Děkuji za pochopení.
Vedené vibrační válce řady VVV jsou spolehlivými pomocníky při hutnění živičných povrchů i zemin. Jejich využití najdou při výstavbě chodníků, parkovišť, dokončovacích pracích, opravách silnic a mnoha dalších situacích.
Systém pohonu je hydrostatický a umožňuje plynulé ovládání rychlosti od nuly do 5 km/h vpřed a do 2 km/h vzad. Madlo na ovládacím oji slouží k ovládání a zároveň chrání obsluhu díky funkci "mrtvého muže". Vibrace působí na oba běhouny současně a jsou poháněny centrálním vibrátorem, který je mechanicky spojen elektromagnetickou spojkou. Zapínání vibrací je velmi snadné díky vypínači na ovládacím ojetí.
Vybavení stroje zahrnuje skrápění na oba běhouny s velkou nádrží na vodu a závěsné oko pro manipulaci pomocí jeřábu. Vedené válce VVV jsou dostupné s benzínovými nebo naftovými motory. Dieselové motory mají elektrické startování, zatímco benzínové motory se startují manuálně pomocí startovacího lanka. Volitelně lze tyto válce vybavit počitadlem motohodin.
Hlavní parametry:
- Hmotnost: 580 kg
- Frekvence: 60 Hz
- Odstředivá síla: 12 kN
- Rychlost pojezdu: 0-4,7 m/min vpřed, 0-2 m/min vzad
- Motor: HATZ 1B20
- Palivo: nafta
- Výkon motoru: 3,4 kW
- Šířka běhounu: 600 mm
Systém pohonu je hydrostatický a umožňuje plynulé ovládání rychlosti od nuly do 5 km/h vpřed a do 2 km/h vzad. Madlo na ovládacím oji slouží k ovládání a zároveň chrání obsluhu díky funkci "mrtvého muže". Vibrace působí na oba běhouny současně a jsou poháněny centrálním vibrátorem, který je mechanicky spojen elektromagnetickou spojkou. Zapínání vibrací je velmi snadné díky vypínači na ovládacím ojetí.
Vybavení stroje zahrnuje skrápění na oba běhouny s velkou nádrží na vodu a závěsné oko pro manipulaci pomocí jeřábu. Vedené válce VVV jsou dostupné s benzínovými nebo naftovými motory. Dieselové motory mají elektrické startování, zatímco benzínové motory se startují manuálně pomocí startovacího lanka. Volitelně lze tyto válce vybavit počitadlem motohodin.
Hlavní parametry:
- Hmotnost: 580 kg
- Frekvence: 60 Hz
- Odstředivá síla: 12 kN
- Rychlost pojezdu: 0-4,7 m/min vpřed, 0-2 m/min vzad
- Motor: HATZ 1B20
- Palivo: nafta
- Výkon motoru: 3,4 kW
- Šířka běhounu: 600 mm
Parametry
Výrobce | NTC |
Hmotnost | 580 kg |
Frekvence | 60 Hz |
Vibrační válce pro asfaltové práce | ano |