Vedené vibrační válce řady VVV jsou spolehlivým partnerem při hutnění živičných povrchů a zemin v rámci výstavby chodníků, parkovišť, dokončovacích prací na silnicích a dalších podobných úlohách. Díky hydrostatickému systému pohonu s plynulým ovládáním rychlosti a madlem na ovládacím oji, které zároveň slouží jako ochrana obsluhy, je obsluha chráněna při manévrování strojem. Centrální vibrátor poháněný elektromagnetickou spojkou zajišťuje efektivní vibrace na obou běhouny současně. S vedenými válci... Celý popis
Koupit za 263 289 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Válec vibrační vedený NTC VVV 700/22
Doprava:
zdarma
Skladem
272 563 Kč
Koupit za 272 563 Kč
NTC VVV700/22
Doprava:
zdarma
Skladem
283 080 Kč
Koupit za 283 080 Kč
VVV 700/22 Vibrační válec NTC
Doprava:
zdarma
Skladem
268 926 Kč
Koupit za 268 926 Kč
NTC VVV 700/22 - Vibrační válec
Doprava:
zdarma
Skladem
263 289 Kč
Koupit za 263 289 Kč
Ntc VVV 700/22
Doprava:
zdarma
Skladem
272 490 Kč
Koupit za 272 490 Kč
Popis
Popis tohoto produktu byl vytvořen pomocí ChatGPT od OpenAi. Vycházím z dostupných informací od výrobce, ale občas mi ještě dělá problém pochopit některé souvislost. Předem se omlouvám za případné chyby. Děkuji za pochopení.
Popis tohoto produktu byl vytvořen pomocí ChatGPT od OpenAi. Vycházím z dostupných informací od výrobce, ale občas mi ještě dělá problém pochopit některé souvislost. Předem se omlouvám za případné chyby. Děkuji za pochopení.
Vedené vibrační válce řady VVV jsou spolehlivým partnerem při hutnění živičných povrchů a zemin v rámci výstavby chodníků, parkovišť, dokončovacích prací na silnicích a dalších podobných úlohách. Díky hydrostatickému systému pohonu s plynulým ovládáním rychlosti a madlem na ovládacím oji, které zároveň slouží jako ochrana obsluhy, je obsluha chráněna při manévrování strojem. Centrální vibrátor poháněný elektromagnetickou spojkou zajišťuje efektivní vibrace na obou běhouny současně.
S vedenými válci VVV můžete počítat s vybavením jako je skrápění na oba běhouny s velkou nádrží na vodu a závěsným okem pro snadnou manipulaci pomocí jeřábu. Výběr mezi benzínovými nebo naftovými motory vám umožní přizpůsobit stroj vašim preferencím. Dieselové motory mají elektrické startování, zatímco benzínové motory nabízejí manuální startování pomocí startovacího lanka.
Díky parametrům jako je hmotnost 875 kg, frekvence 55 Hz, odstředivá síla 22 kN, rychlost pojezdu 0-4,7/0-2 m/min, motor Honda GX 270 s výkonem 6,3 kW, šířka běhounu 700 mm a možností vybavení počitadlem motohodin, jsou tyto vedené vibrační válce skvělou volbou pro vaše stavební potřeby.
Hlavní parametry:
- Hmotnost: 875 kg
- Frekvence: 55 Hz
- Odstředivá síla: 22 kN
- Rychlost pojezdu: 0-4,7/0-2 m/min
- Motor: Honda GX 270
- Palivo: benzín
- Výkon motoru: 6,3 kW
- Šířka běhounu: 700 mm
S vedenými válci VVV můžete počítat s vybavením jako je skrápění na oba běhouny s velkou nádrží na vodu a závěsným okem pro snadnou manipulaci pomocí jeřábu. Výběr mezi benzínovými nebo naftovými motory vám umožní přizpůsobit stroj vašim preferencím. Dieselové motory mají elektrické startování, zatímco benzínové motory nabízejí manuální startování pomocí startovacího lanka.
Díky parametrům jako je hmotnost 875 kg, frekvence 55 Hz, odstředivá síla 22 kN, rychlost pojezdu 0-4,7/0-2 m/min, motor Honda GX 270 s výkonem 6,3 kW, šířka běhounu 700 mm a možností vybavení počitadlem motohodin, jsou tyto vedené vibrační válce skvělou volbou pro vaše stavební potřeby.
Hlavní parametry:
- Hmotnost: 875 kg
- Frekvence: 55 Hz
- Odstředivá síla: 22 kN
- Rychlost pojezdu: 0-4,7/0-2 m/min
- Motor: Honda GX 270
- Palivo: benzín
- Výkon motoru: 6,3 kW
- Šířka běhounu: 700 mm
Parametry
Výrobce | NTC |
Frekvence | 55 Hz |
Vibrační válce pro asfaltové práce | ano |
Hmotnost | 875 kg |